Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
17 aug, 2011 13:56 |
|
Borttagen
|
Lupin eller Fred. 8D ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 aug, 2011 14:06 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag har typ blivit DÖDS kär i Harry elr Dan♥♥♥♥♥♥
We never go out of style <3 17 aug, 2011 14:12 |
|
Rymd
Elev |
Sirius, snape, Harry eller Hermione!
17 aug, 2011 14:30 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Okaaj
We never go out of style <3 17 aug, 2011 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lupin eller Fred. 8D ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Älskar Fred av hela mitt hjärta...♥ 17 aug, 2011 14:59 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Förstår det...♥
We never go out of style <3 17 aug, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Du ahr en crush på Harry/Dan, jag har en på Fred/James. That's goooooood!
17 aug, 2011 18:05 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jaaa, vilken kärlek det är här Mugglis♥♥♥♥♥hehe
We never go out of style <3 17 aug, 2011 18:08 |
|
Borttagen
|
CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHT!! ♥
17 aug, 2011 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen