Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ginny skulle vara grymt att hänga en dag med
Eller DUMBLEDORE. Dumbledore. Fatta. 20 jul, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draco 5. Reta trion 6. Reta yngre elever Får jag bara fråga varför du hade gjort det? Jag kan inte komma på någon anledning alls varför det är bra. För att jag är en Slytherinelev och jag skulle varit kompis med Draco. 21 jul, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draco 5. Reta trion 6. Reta yngre elever Får jag bara fråga varför du hade gjort det? Jag kan inte komma på någon anledning alls varför det är bra. För att jag är en Slytherinelev och jag skulle varit kompis med Draco. Men att du är en Slytherinelev är väl inget bra argument för att få mobbas? Har du något emot trion eller människor som är yngre än dig? 21 jul, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draco 5. Reta trion 6. Reta yngre elever Får jag bara fråga varför du hade gjort det? Jag kan inte komma på någon anledning alls varför det är bra. För att jag är en Slytherinelev och jag skulle varit kompis med Draco. Men att du är en Slytherinelev är väl inget bra argument för att få mobbas? Har du något emot trion eller människor som är yngre än dig? Det har du inte med att göra 21 jul, 2012 09:41 |
|
VattenBlå
Elev |
Fred & George
För de är så himla kul Eller typ Harry, Hermione och Ron, för de är lixom huvudpersonerna ^^
21 jul, 2012 09:46 |
|
Borttagen
|
Draco
21 jul, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draco 5. Reta trion 6. Reta yngre elever Får jag bara fråga varför du hade gjort det? Jag kan inte komma på någon anledning alls varför det är bra. För att jag är en Slytherinelev och jag skulle varit kompis med Draco. Men att du är en Slytherinelev är väl inget bra argument för att få mobbas? Har du något emot trion eller människor som är yngre än dig? Det har du inte med att göra Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag tycker det är oartigt och fel att mobba folk i onödan. 21 jul, 2012 11:00 |
|
Piggy
Elev |
21 jul, 2012 14:31 |
|
emmasagman
Elev |
fred & george för deras humor
ron för han är världens finaste människa 21 jul, 2012 15:23 |
|
harrypotter87
Elev |
21 jul, 2012 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen