the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac gick in på omkläningsrummet för killar och log då det fanns en toallet han gick direkt in dit och låste in sig.
10 nov, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Dante och Bucky bytte båda om. Ingen av dem två ville bada.
10 nov, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Isac kom ut ur toalleten han höll handuken om sig och la ner väskan på bänken i omkläningsrummet. Isac gillade inte att visa så mycket av sin kropp men gjorde det ändå.
" Varför just simning? " frågade Isac surt.
10 nov, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
"äsh det är bara lite vatten" sa Dante ganska så lugnt.
"kan ju inte ens simma..."muttrade Bucky lite lågt.
10 nov, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
" Då får vi helt enkelt lära sig simma det är nästan lika lätt som att börja dricka blod " sa Isac och tänkte sa jag det där om blod.
10 nov, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
Bucky stirrade mot Isac.
"va?" sa Bucky en aning överraskat.
10 nov, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
" Eh sa jag blod um jag menar läsk " sa Isac och fick en nervös blick.
10 nov, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
"så jag antar att du är en sån där vampyr.." sa Bucky lite osäkert.
10 nov, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
" vampyr jag vad fick ni det ifrån ?" frågade Isac och såg på Backy.
10 nov, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
"Jag antog det eftersom du sa blod...det är lugnt jag är inte helt mänsklig heller " sa Bucky med en suck
10 nov, 2015 17:45
|
Du får inte svara på den här tråden.