The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
|
Borttagen
|
Thoams kolalde på henne
-vad e fel?
fårgade han direkt och nickar emot vapent
sus gick lugnt med honom och gick förstkigt fram till kartan och granskar dne
-Vad har du den till?
fårgade hon och kollade p åhonom nu
5 okt, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
" Den skjuter inte iväg kulan" sa Venus.
" Ser du den röda pricken det är där vi är just nu" sa Atlas. Han gick fram till en annan karta.
" Alla dom här sträcken är vägar jag har gått" sa han.
5 okt, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Thoams räkcekr handen
-får jag?
frågade han mjukt
Susi kollade på varje sak ahn sa och lyssnade. Hon visade intresse av hans prat tanken på hon var intresead av honom.
-varför har du gått det?
fårgade ghno direkt
5 okt, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
Venus gav honom pistolen.
" för att jag letar efter ett nytt säkert ställe och jag försöker hitta den smidigaste vägen in till forskarna" sa Atlas.
5 okt, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Thoams koalde direkt och log
-du vet det e avtryckaren
sa han och började fixa där och gjorde den utan kulro och den small direkt när han tyckte av och satt i kuloran igen
-doe
sa han
Sus kolalde på honom
-Varför vill du in till dem?
frågade hon
-Du vet den enklaste vägen in till dem e in genom bli tagen
sa hon
5 okt, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
" Tack" sa Venus och log till.
Atlas kollade på sus.
" Det är min ensak" sa han.
5 okt, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Thomas lgo till
-Nöjd ?
fårgade han
Ssu kolalde p åhonom
-ska ijnte fråga mer då av respekt
sa hon lugnt till honom och gransade ett sträck
-hur har du passerat där alltså senast jag var där blv man överfallen av tredjestadiet
sa hon och ekade på vart on menade
5 okt, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
" Nöjd för pistolen är det ända minnet av min bror" sa Venus.
Atlas kollade dit.
" Sköt ner dom alla" sa han.
5 okt, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
Thoams nickar
-okej
sa ahn coh la sigpå govlet och gäspar
Sus lyssnar
-okej förkalra saken
sa hno och kolalde runt
-när tänkte du rörapå dig igen+
frgade ho
5 okt, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
" Du är trött gå och lägg dig" sa Venus.
5 okt, 2015 22:02
|
Du får inte svara på den här tråden.