Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami fortsatte sova och han hade kurat ihop sig så att han nu låg under täcket.
3 okt, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
loal såg en tjänare utan Yamis dörr och suckar och gic ktyst och kackar hårt på hans dörr för att se om ah nregerade annars fpr man öppna sedan stäna för att få upp hoonm
3 okt, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
Yami hörde något och vaknade och tog fram sig fram från täcke och satte sig upp men det snurrade i hans skalle och han flämtade.
3 okt, 2015 23:19
|
|
Borttagen
|
Loal kolalde på tjänaren som tstod bredvid
-du kugnen måste bli väckt
sa hon driekt
3 okt, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
Tjänaren gick som var.
Yami la sig ner igen eftersom yrseln inte försvann.
3 okt, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
Loal rynkande pannan och kanckade mjukt som får jag komma in?
3 okt, 2015 23:25
|
|
Borttagen
|
Yami hörde knackningen och sa.
- Kom in.
Han hade lagt sig på mage och andades lugnt och försökte få huvudet att sluta snurra.
Kanske var det bara en bieeffekt av gårdagen, han hoppades det.
3 okt, 2015 23:27
|
|
Borttagen
|
Lola kom in förskigt
-något fel?
frågade hon försktigt men stod kvar vid dörren
3 okt, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
Yami blinkade lite och sa.
- Jag vet inte....så fort jag sätter mig upp så snurrar det i skallen.
Kanske någon bieffekt av striden igår....jag vet inte.
3 okt, 2015 23:31
|
|
Borttagen
|
Lola kollae på honom
-du har inte fått andra sår så det itne e infektion påv äg?
frågade hno orlitdierkt
3 okt, 2015 23:32
|
Du får inte svara på den här tråden.