D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: "Tack, jag har ingen annan vän" säger jag och ler och kramar tillbaka ________________________________ (Det är okej Elly Lovegood. Det är lite kul att folk verkar tro att jag är en tjej. Jag har blivit taggad i en häxklubb här på mugglis en gång) * Host* *Host* Känner mig lite skyldig här...... 20 sep, 2015 12:59 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: "Tack, jag har ingen annan vän" säger jag och ler och kramar tillbaka ________________________________ (Det är okej Elly Lovegood. Det är lite kul att folk verkar tro att jag är en tjej. Jag har blivit taggad i en häxklubb här på mugglis en gång) * Host* *Host* Känner mig lite skyldig här...... (Det var ju aaaaaabsolut inte du som taggade mig där. Nej nej) Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 sep, 2015 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: "Tack, jag har ingen annan vän" säger jag och ler och kramar tillbaka ________________________________ (Det är okej Elly Lovegood. Det är lite kul att folk verkar tro att jag är en tjej. Jag har blivit taggad i en häxklubb här på mugglis en gång) * Host* *Host* Känner mig lite skyldig här...... (Det var ju aaaaaabsolut inte du som taggade mig där. Nej nej) Nix 20 sep, 2015 13:01 |
|
Borttagen
|
Det hade gått några dagar och jag hade inte ens gjort mig besväret att prata med Hermione. Det ändå jag gjorde nu var att gå runt och vänta på att Joe skulle höra av sig.
20 sep, 2015 13:03 |
|
Borttagen
|
Jag kände mig väldigt efter! Det första jag hade gjort var att svimma när jag såg testralerna och hamna på sjukhusflygeln. Sen hadde jag blivit försyld och tvingats stanna! Jag hadde till och med missat ett Hogsmeade besök!
20 sep, 2015 13:05 |
|
Shadow of hope
Elev |
När jag kom in till slytherins sällskaps rum så såg jag att Draco var på väg in till sovsalarna så jag sprang i kapp honom och la en hand på hans axel.
- Draco! Sa jag glatt.
20 sep, 2015 13:14 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och log mot Joe.
"Hej," sa jag glatt. Det kändes ovant att höra mig glad, men jag kunde helt klart vänja mig med det. 20 sep, 2015 13:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
När jag hörde att han lät glad så blev jag genastsuper glad jag log mitt vanliga leende fast större.
-hur mår du? Frågade jag honom glatt.
20 sep, 2015 13:23 |
|
Borttagen
|
"Jag mår faktiskt väldigt bra, du då?" svarade jag
20 sep, 2015 13:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
-jättebra! Sa jag till och med mer hyper än vanligt.
-vad ska du göra nu? Mina lektioner tog precis slut, frågade jag honom.
20 sep, 2015 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen