Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
" om han är där så måste vi dit direkt & få ut honom. möt mig utanför forskarens labb."sa Caroline
14 sep, 2015 08:54
|
|
Borttagen
|
" Okej jag tar mig dit " sa Caleb och gick till forskarens labb. Rasmus såg misstänksamt upp på Caleb.
14 sep, 2015 10:05
|
|
Borttagen
|
Caroline var också där. Hon såg in igenom ett fönster & märkte att Tewo var fast där inne.
"som jag trode" sa Caroline lågt
14 sep, 2015 10:07
|
|
Borttagen
|
" vad gör ni här ?? " Frågade Rasmus och såg på både Caroline och Caleb.
14 sep, 2015 10:08
|
|
Borttagen
|
"Räddar våran kusin" sa Caroline allvarligt.
14 sep, 2015 10:11
|
|
Borttagen
|
" Jag kan inte tillåta det " sa Rasmus kusin tänkte han Förvirrat.
" Varför inte ?" Frågade Caleb
" Pappa blir rasande om Alien försvinner " sa Rasmus.
14 sep, 2015 10:23
|
|
Borttagen
|
"Men våran pappa blir rasande om vi inte får hem honom" sa Caroline & la armarna i kors.
14 sep, 2015 10:27
|
|
Borttagen
|
" er pappa är inte galen i Aliens iallafall " sa Rasmus kallt
" kom igen Rasmus låt honom gå " sa Caleb
" om ni fick uppdraget att fånga en Alien så fort ni såg en bara för att dra föräldrar skulle lägga märke till er skulle ni göra det ? " Frågade Rasmus.
14 sep, 2015 10:30
|
|
Borttagen
|
Caroline blev tyst. Hon började tänka en lång stund.
Tewo Lyckades klämma sig igenom gallret i buren men fastnade med handen.
"Nästan så" sa Tewo irriterat.
14 sep, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
Caleb funderade han visste inte vad han skulle svara
" Nej trodde väll det och skulle ni klara av en barndom där ni får lov att lära er vapen som ni sedan ska använda mot Aliens ?" Frågade Rasmus.
14 sep, 2015 10:35
|
Du får inte svara på den här tråden.