Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" För att jag har bara Amber och molly som tjejkompisar och då har ju båda kille redan" sa drake.
2 sep, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Wilma kollade på Drake
-Du har inte provat få killkompisar?
frågade hon nyfket
2 sep, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
" Har en del killkompisar" sa drake.
2 sep, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
Wilma nickar
-förlåt missförstod dig
sa hon och log mjukt emot honom
2 sep, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
2 sep, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
Wilma log
-Vilka tjejer e du med+
frågade hon
2 sep, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
" Amber, molly och dig" sa drake.
2 sep, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
Wilma nickar tyst
-Det e ju några tjejer
sa hon sänllt och log emot honom
2 sep, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
2 sep, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Wilma log
Tee e bättre än en
Sa hon snölf
2 sep, 2015 19:28
|
Du får inte svara på den här tråden.