Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 21 22 23 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
På rasten gick jag fram till Jenn.
- Hörde jag ordet marodörcosplay förut? sa jag hoppfullt.

13 aug, 2015 21:47

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Första dagen= Helt misslyckad
Idag = Totalt misslyckat!
Jag hade försökt komma med i cosplayen ((utanför)vad är det?), men självklart hade Jenn bara sagt att min Gryffindorhalsduk var fin. Absolut ingenting anat, eller jo... Den nya tjejen med blått hår hade sagt "Hej, jag heter Jossan! Kul att träffas!" Och sedan hade hon, Jenn, och Joey gått därifrån... Snackande om Cosplayen. Det kanske inte var någon bra skola... Grubblar jag, medans jag sätter mig längst bak, i ett hörn i klassrummet. Jag räknar på, ända tills rasten. Äntligen! Jag ser Will. "Hej! Vilket spel föredrar du, The legend of Zelda, eller Mario?" Frågar jag.

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 21:55

Borttagen

Avatar


Will
"Legend of Zelda är mer utmanande, men Mario kan man spela med vänner. Mitt svar är att om du är själv, så är The Legend of Zelda roligare men om man är flera personer är Super Mario roligare. Vad tycker du är roligtast?" Svarade jag Kayla.

13 aug, 2015 21:58

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag startar för att uppdatera min Twitter lite snabbt
'Kommer snart ha en Q&A så gör det bi gör bäst, SKRIV FRÅGOR!' Skrev jag och vänta mig bara ett fåtal frågor. Sedan en snabb titt på MugglarPortalen. Det ända som hänt var att jag fått ett brev från någon.

13 aug, 2015 22:02

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Jag tycker om The legend of Zelda! Det är liksom mer utmanande! Och tro mig, eller ej, men jag har faktiskt sparat mitt gamla DS från femårsåldern. Ibland blir man väldigt sur, när man absolut inte har en aning om vad man ska göra. Men jag kollar på en kille, på youtube, en annan... Inte du, men han heter Luke, och han kallar sig själv för Zeldamaster! (Finns på riktigt!) så om jag har något problem med Zelda, så är det ju bara att titta på hans videosar! Men din kanal är bara såååå Cool! Vilket program använder du för att klippa, och redigera? Jag tänkte nämligen prova att skapa en kanal! Föresten är du ett Potterhead?"

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


Will
"För att redigera mina videor använder jag nvida shadowplay. Jag spelar också in med det. Jag har då datorn inkopplad i wii u:et. När jag spelar bärbart brukar jag använda en vanlig inspelare. Och, ja jag är ett Potterhead!" Sade jag glatt till Kayla. (Vad heter kanalen?)

13 aug, 2015 22:18

Kaylin
Elev

Avatar


(Zeldamaster, och kan du, ceczan04 och Remus Granger lägga inn era mallar? Vi vet typ ingenting, om er... Bara att ni är potterheads, och att Will gillar att spela...)
Kayla
"Åh! Vad kul! Vilket elevhem?"

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 22:22

Borttagen

Avatar


(Kaylin mallarna finns på förstasidan, i spoilern )
Will
"Ravenclaw, vilket elevhem är du i?" Frågade jag Kayla.

13 aug, 2015 22:26

Borttagen

Avatar


(Ehm vad menar du?)
Jenn
Jag lyssnade på Will och Kaylas Speö disskution.

13 aug, 2015 22:27

Kaylin
Elev

Avatar


(Eh... Det var inget... Såg inte spoilern så bra... Heh...)
Kayla
"Hej Jenn!" Säger jag medans jag ler mot henne. Efter tittar jag menande på Will, och viftar sedan överdrivet med halsduken. "Säger det här något?"

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 22:29

1 2 3 ... 21 22 23 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.