the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Aragorn gick in i rummet och såg på Teddy med blicken vi behöver en far och son stund.
24 jul, 2015 23:01
|
|
Borttagen
|
Teddy suckade & satte sig upp.
" vad vill du ?" Frågade Teddy med en suck.
24 jul, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
" Du ska ju gifta dig när du är 18 om du vill gifta dig med Lucy får du göra det om du vill " sa Aragorn och såg på Teddy.
24 jul, 2015 23:08
|
|
Borttagen
|
Teddy rodnadr rejält.
" jag kan inte gifta mig med henne hon är min bästa vän" sa Teddy generat .
24 jul, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
" Stacy var en av mina bästa vänner och är nu min fru så självklart kan man gifta sig med bästa vännen om båda vill det " sa Aragorn och log.
24 jul, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
Teddy såg mot väggen.han varalldeles generad & började att tappa lusten att prata.
"Nägot mer du ville säga?" Frågade Teddy lågt.
24 jul, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
" Jo jag vill prata om läraren och lektionerna " sa Aragorn och såg på Teddy.
24 jul, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
" jaha varför det ?" Frågade Teddy
24 jul, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
" För jag vill veta om det är något jag kan ändra på så lektionerna blir bättre " sa Aragorn. Han hade länge tvivlat på om han hade valt rätt lärare.
24 jul, 2015 23:23
|
|
Borttagen
|
Teddy fnös till.
" det spelar ingen roll vilken lärare jag har. jag avskyr dem allihopa i vilket fall " sa Teddy
25 jul, 2015 00:12
|
Du får inte svara på den här tråden.