Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
22 jul, 2015 11:38
|
|
Borttagen
|
Jag kastar mig efter staven men får inte tag i den.
22 jul, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
23 jul, 2015 12:18
|
|
Borttagen
|
" Kan jag få min stav nu?" frågade jag.
23 jul, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
23 jul, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
" Men den ät min." säger jag irriterat.
23 jul, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
"Vill du att jag ska bryta den?!" Fråga jag.
23 jul, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
" Nej tack." säger jag irriterat.
23 jul, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
"Men håll käft då!" Säger jag argt.
23 jul, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag står stilla. Jag bara stirrar på Grey. Vad ska hon göra nu?
23 jul, 2015 20:23
|
Du får inte svara på den här tråden.