Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag hade lite dåligt samveta så jag skickade iväg ett expressmedelande med Rose's uggla.
Jag är inte sur på dig, bara...är lite besviken//Sia♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 jul, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag fick en uggla. Jag log när jag läste den.
6 jul, 2015 21:38 |
|
JossiMarauder
Elev |
En vecka senare när vi satt vid sjön kom Alex ner till oss.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:22 |
|
Borttagen
|
" Vi går Rosie kom till oss sen." sa jag och drog med mig Rosie.
7 jul, 2015 09:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag log mot honom.
"Vad ville du?" Frågade jag. "Jag undrade bara om du ville..." Sa Alex. "Gå på balen med mig?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:25 |
|
Borttagen
|
Anastasia kom gående mot oss.
" Hur gick det? " frågade jag frågandes. 7 jul, 2015 09:26 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Han frågade om jag ville gå på balen med honom" sa jag. "Och jag sa ja!"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:27 |
|
Borttagen
|
" Då ska du också inleda balen... " sa jag och log.
7 jul, 2015 09:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Ja" sa jag.
"Lyllo er" sa Rose och låtsades bli sur. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:32 |
|
Borttagen
|
" Ehm inte lyllo oss. Läskigt oss... " sa jag och skrattade.
7 jul, 2015 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen