~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
adma hade sätllt en tallrik vid henne och ett glas jucie och satt ute och granskar folkte som lunkar tyst för bi.
Alexia log till "du e trött än ser det på dig"sa on
21 maj, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
"Hur mycket är klockan?" frågade Antonia och sträckte på sina armar.
Mikael nickade.
"Aa." sa han.
21 maj, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
(adam sitter utanför)
Adma suckar tyst och hade dörren på glänt så han hörde "10"sa han snällt
Alexia log mjukt "piggna eller putar jag dig i sjän"sa hn
21 maj, 2015 18:45
|
|
Borttagen
|
(ahaa,juste cx)
"Aha.." sa Antonia och tittade på frukosten.
"Ha ha." flinade Mikael och gnuggade sig om ögonen.
21 maj, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
(lätt hänt xd )
Adam suckar "ät fruskoten sen följer jag di hme"sah n nu
Alexia log mjukt till "menar det"Sa hon. "sål änge du inte kan bli träd"Sa hon
21 maj, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
Antonia lydde och började äta.
"Jag har ingen aning om vart vi är direkt." sa hon.
"Jag kan bli vad jag vill." flinade Mikael. "Ett träd också."
21 maj, 2015 18:52
|
|
Borttagen
|
Adam flinar "utkanten av byn"sah an
alexia räkte tu tungan "hehe jaså, så om jag försöker puta dig blir du vist ett träd eller en sten?"fårgade hon på skoj
21 maj, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
"Jaså." sa hon bara och blev klar. Hon gick tyst ut och tittade på honom.
"Om jag vill." sa Mikael.
21 maj, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
Adam kollade på henne snabbt. "vill inte bo mitt i"Sa han kort och reste sig och drog på sin militär görna acka.
Alexia log muukt "Du får vara snäll emot mig2sa hon på skoj
21 maj, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
"Kan förstå de." sa Antonia och log lite grann.
"Öh.. okej." sa Mikael och log lite grann. Han visste inte direkt vad hon menade, men men.
21 maj, 2015 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.