Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Jag använder dom i biblan helst " sa Yukio han ville sitta i en lugn och trivsam miljö.
3 apr, 2015 22:57
|
|
Borttagen
|
"Jag kommer upp sen." log Sally och började gå iväg neråt.
3 apr, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
Yukio gick iväg till biblan och loggade in på en datorn han öppnade ett word dokumet och började leta efter fakta i böckerna.
3 apr, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
Sally skyndade sig till sin sånglektion och gick in genom en dörr.
"Förlåt att jag är sen." sa hon och tittade på sin sånglärare.
3 apr, 2015 23:18
|
|
Borttagen
|
Yukio jobbade på han tappade tillslut bort tiden och var hellt koncentrerad på arbete.
3 apr, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
Efter sånglektionen kände hon hur hes hon var. Hon gick tyst ut och började gå mot bibblan.
Hon fick syn på Yukio och bestämde att skrämma honom lite. Hon gick tyst fram till honom och tog händerna på hens axlar.
"Hej." log hon.
3 apr, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
Yukio rykte till och skrek nästan till men kvävde skriket i sin hand. Han ville ju inte väcka de okända varelserna i böckerna omkring honom.
" Hej " sa Yukio med rädd röst.
3 apr, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
Sally tittade på honom.
"Förlåt." sa hon och log svagt.
3 apr, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
" Gör inget men skräm inte folk i biblioteket " sa Yukio och såg på Sally och log lite. I japan hade hört någon legend att om man skrek i ett bibliotek så väckte man böckernas varelser.
3 apr, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
"Heh, ska komma ihåg det." log Sally och tittade på vad han gjorde. "Vad jobbar du med?" frågade hon.
3 apr, 2015 23:29
|
Du får inte svara på den här tråden.