Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
7 jan, 2016 18:54
|
|
Borttagen
|
Jag reser mig upp och springer ut ur rummet.
7 jan, 2016 19:06
|
|
Borttagen
|
McGonagall:
Jag tittar ner i golvet och vet inte vad jag ska göra.
9 jan, 2016 12:58
|
|
Borttagen
|
Jag springer upp till mitt rum och sätter mig i ett hörn och gråter.
9 jan, 2016 16:56
|
|
Borttagen
|
Albus:
"Hur är det syster?"
9 jan, 2016 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag slänger mig i Albus famn och gråter.
9 jan, 2016 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag kramar om henne. "Det kommer bli bra!" säger jag och håller hårt om henne. Jag visste inte ifall det skulel bli bra men jag hoppades.
15 jan, 2016 17:40
|
|
Borttagen
|
Jag fortsätter att krama om honom och snyftar.
15 jan, 2016 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.