Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Shiiiiit cutie)
Jag ställer den på spisen och ser på Niall. 18 nov, 2014 20:49 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
"Vi kan börja med smeten" säger jag till honom.
18 nov, 2014 20:53 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag tar en skål, som vi kan blanda allt i.
18 nov, 2014 20:58 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag ser på Niall och ler.
"Man ska typ börja med allt mjöl och sånt ..." 18 nov, 2014 21:06 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag tar ett decilitermått och häller i.
18 nov, 2014 21:12 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen