PRS Under Harrys 5:e år
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Under Harrys 5:e år
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
"Men... ä-är vi inte redan ihop?" frågar Charles undrande. "Har vi gjort s-slut?!" tillägger han chockerat. Han har inget minne av att deras förhållande tagit slut, men han har ju aldrig haft något förhållande innan så han vet inte riktigt hur det går till.
8 jul, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
- Jo vi är ihop och jag vill aldrig förlora dig, sa jag och kysste honom.
8 jul, 2014 20:17 |
|
Syrup
Elev |
Det där ordet Aldrig ekar i hans huvud under kyssen. Det är just sådana ord man ska akta sig för. Han skakar av sig tanken och ler sedan mot henne.
"D-du har fina ögon" viskar han
8 jul, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag log.
- Du har finare, sa jag. 8 jul, 2014 20:29 |
|
Syrup
Elev |
"Tror jag i-inte på" säger Charles och lägger huvudet på sned. "Men vi b-borde äta nu. Vi ses!"
Charles går över till sitt eget bord och äter klart sin frukost.
8 jul, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag log och åt klart mon frukost jag med.
8 jul, 2014 20:43 |
|
Syrup
Elev |
Charles gör sig sedan redo för att gå till sin första lektion som enligt schemat är Förvandlingskonst, och vinkar därmed av Julia innan han skyndar sig till den delen av slottet.
8 jul, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
Jag gick till trolldryckskonsten.
8 jul, 2014 22:10 |
|
Syrup
Elev |
Och så gick året på och de lyckliga tu levde lyckliga i alla sina da'r. Snipp snapp snut så var detta rollet slut
8 jul, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
( Va varför?)
8 jul, 2014 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen