Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Haha, jaa du... >8D
10 jun, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
MERA!
11 jun, 2011 08:32 |
|
Salazar1
Elev |
Minidjuret: Elak, elak, elak! Jag kan inte vänta!!!!! Plz, jag dör utan att få läsa någt! Nää, klart att du ej e elak!
Slytherin Pride 11 jun, 2011 10:54 |
|
Knizzlare
Elev |
11 jun, 2011 10:58 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha, nä nu får ni vänta tills ikväll eller typ om några dagar.
11 jun, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Beroende?
11 jun, 2011 17:52 |
|
Salazar1
Elev |
WTF!?!?!?!
NÅGRA freaking dagar utan "Jag då?" Du MÅSTE skoja.......:{ Slytherin Pride 11 jun, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
oo, jättebra!
11 jun, 2011 18:52 |
|
Salazar1
Elev |
Space: Inte jättebra..utan SUPERMEGAGIGANTISKT bra!
Sorry för det där uppe..xD Dampade lite när jag fick reda på att det kommer mer först om några dagar! Slytherin Pride 11 jun, 2011 18:53 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Haha, nä nu får ni vänta tills ikväll eller typ om några dagar. Vaaaa? Några DAGAR?! Det kommer kännas som tusen ååååååår! Snälla Minidjuret, kan du inte skriva en kortis, typ imorgon, iallafall? I need more "Jag då?"!!! ![]()
11 jun, 2011 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen