Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
"Ja ..." säger Alex och nickar fastän han inte riktigt kommer ihåg låten. Han reser sig och går upp mot scenen igen.
14 maj, 2014 22:45
|
|
Borttagen
|
" Då provar vi igen med Saga och Alex kör duett nu då.. Sen tar vi dansen, eller hur Mike?" Sa Mr Schue och gav Alex en mikrofon
14 maj, 2014 22:48
|
|
Borttagen
|
Han tar tveksamt tag i mikrofonen. Han kommer säkert bli utskrattad, eller något. Alex ser kort på Saga.
"Du ... var jättebra förut" säger han lågt.
14 maj, 2014 22:50
|
|
Borttagen
|
" Tack.." Sa Saga generat och höjde mikrofonen en bit ifrån munnen, sen harklade hon sig.
" Okej, kör!" Sa Mr Schue.
Orkestern började spela samma melodi igen
14 maj, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
Alex känner hur han blir mer nervös, men tänker att han bara ska köra på.
14 maj, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
Saga tog ett djupt andetag och började sjunga när hon skulle börja. Hon såg på Alex som inte alls verkade kunna låten.
14 maj, 2014 23:01
|
|
Borttagen
|
Han sjunger lite "lanahala" ganska lågt och försöker hänga med. Han blir lite röd i ansiktet både för att han är frustrerad och generad.
14 maj, 2014 23:03
|
|
Borttagen
|
" Mr Schue.. Alex kan ingenting av låten ju.. Vi kanske ska avbryta så han slipper skämmas ihjäl " sa Saga och log mot Alex.
14 maj, 2014 23:05
|
|
Borttagen
|
Alex andas ut och ler tacksamt mot Saga. Musiken slutar tvärt.
"Öh, ja visst, men jag trodde du kunde låten nu, Alex?" säger mr Schue.
"He ... he ... he ..." skrattar Alex lågt och ser i golvet.
14 maj, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
" Det är omänskligt att lära sig en låt om man bara lyssnar på den en gång Mr Schue " sa Saga.
14 maj, 2014 23:14
|
Du får inte svara på den här tråden.