PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
- Varför ville du inte hjälpa mig först? Frågade jag.
28 apr, 2014 18:59
|
|
Borttagen
|
-Därför att..jag trodde att du skulle vara elak mot mig då..,sa jag tyst
28 apr, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
- Jo, förlåt. Jag vet att jag har varit helt dum i huvudet och skit elak, men jag brydde mig så mycket om vad alla andra tyckte. Men när jag blev kär i dig liksom brydde jag mig inte om alla andra mer. Sade jag och log.
28 apr, 2014 19:05
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Hur kan du vara kär i mig?,sa jag
28 apr, 2014 19:07
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
- Jag vet inte. Jag bara är. Sade jag och log.
28 apr, 2014 19:09
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 19:10
|
|
Borttagen
|
- Varför är du i mig? Frågade jag nyfiket.
28 apr, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
-Jag har nog...alltid varit det,sa ajg
28 apr, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
- Varför har du inte sagt något åt mig? Frågade jag.
28 apr, 2014 19:20
|
Du får inte svara på den här tråden.