Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
- Vem? Frågade jag och försökte att inte låta så bessviken som jag verkligen var.
28 apr, 2014 16:59
|
|
Borttagen
|
-Jag kan inte säga det,då kommer hon få reda på det,sa jag
28 apr, 2014 17:01
|
|
Borttagen
|
- Vadå, ingen annan är ju här, sade jag.
28 apr, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
- Okej, sade jag besviket.
28 apr, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
-Varför undrar du?,sa jag
28 apr, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade.
- Är nyfiken bara, sade jag.
28 apr, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
Jag såg att hon rodnade.
-Men du verkar ju vara väldigt nyfiken,sa jag
28 apr, 2014 17:09
|
|
Borttagen
|
- Nej, sade jag och skrattade lite. Jag ville veta. Jag var kär i honom... Och där kom det, jag var kär.
28 apr, 2014 17:11
|
|
Borttagen
|
-Nehe..fast alltså jag tror inte att hon är kär i mig,för hon är sjukt snygg. Hon är för snygg för mig,sa jag
28 apr, 2014 17:12
|
Du får inte svara på den här tråden.