Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
- Okej, visst. Sade jag besviket.
8 mar, 2014 14:10
|
|
Borttagen
|
" Han skulle aldrig vara otrogen mot henne, speciellt inte med ett freak som du, sa elly
Jag väntade på en bänk en bit bort.
8 mar, 2014 14:11
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och försökte låta bli att gråta.
8 mar, 2014 14:13
|
|
Borttagen
|
" Nu vet du.., sa Elly och log falskt.
Sedan reste hon sig upp och gick iväg.
Jag gick tillbaka till Wahidah
" Hej, sa jag och log
8 mar, 2014 14:15
|
|
Borttagen
|
- Hej. Jag måste nog gå. Sade jag och torkade bort en tår från kinden innan jag reste mig och började gå hem med Sille.
8 mar, 2014 14:18
|
|
Borttagen
|
-Va? redan?, sa jag förvirrat. Jag såg efter henne
8 mar, 2014 14:19
|
|
Borttagen
|
Jag skyndade mig för att komma hem och satte mig sedan i soffan och grät.
8 mar, 2014 14:20
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och började gå hemåt. Varför hade hon så bråttom?
8 mar, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
Jag önskade att jag aldrig hade träffat William, men ännu mer önskade jag att jag inte skulle ha blivit kär.
8 mar, 2014 14:24
|
|
Borttagen
|
Jag började gå mot Wahidahs lägenhet. Nåt var fel med henne.
Jag gick upp och plingade på hennes dörr.
8 mar, 2014 14:30
|
Du får inte svara på den här tråden.