Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Jag kom upp till min sovsal och märkte att det stod ett glas på mitt bord. Jag tog tag i det och luktade på det. Det luktade ganska gott och jag drack en liten mun av det. Jag kände hur min hjärna blev konstig och jag tappade glaset.
Sedan var allt normalt igen och jag gick ner till stora salen för att äta middag. Skicka gärna en uggla ;) 27 feb, 2014 21:30 |
|
superV
Elev |
Efter jag gick ut slängde jag av mig gryffindorrocken. Under den hade jag min ravenclawrock. Jag såg att tiden var mycket och att det var dags att gå och äta. Perfekt tid för att förhöra en hufflepuffare
28 feb, 2014 11:51 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag gick satte mig på min plats och såg Draken komma in han såg ut som att han letade efter något.
Skicka gärna en uggla ;) 28 feb, 2014 14:46 |
|
superV
Elev |
Jag letade efter lättaste hufflepuff elev att förhöra. Jag letade också efter gryffindoreleven som jag förhörde men han var inte där. Folk hade inte sett honom sen jag var utklädd till honom. Jag satt mig vid ravenclaw bordet och började äta kycklingklubbor och drack lite cider. Tills min uggla kom och gav mig ett brev från en slytherin elev där det stog, jag vet.
28 feb, 2014 14:56 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag gick och bytte plats och satte mig bakom Draken.
Hej kompis! Vad hette du nu igen? Frågade jag Skicka gärna en uggla ;) 28 feb, 2014 15:23 |
|
Majis
Elev |
Det var mat så jag gick och satte mig vid hufflepuffbordet, men kände en obehagkänsla som om någon kollade på mig...
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 feb, 2014 16:10 |
|
superV
Elev |
- Jag öhhhh, jag heter Wade. Vad heter du nu igen. Drycken funkade visst. Hon tror att jag är hennes vänn. Jag. Började känna en smärta i bröstet. Katanan hade börjat dra ihop sig ännu mera.
28 feb, 2014 17:04 |
|
MatteSweet
Elev |
-Jag heter Kalahan
Skicka gärna en uggla ;) 28 feb, 2014 18:30 |
|
superV
Elev |
28 feb, 2014 19:41 |
|
MatteSweet
Elev |
- Hur är läget nu för tiden?
Skicka gärna en uggla ;) 28 feb, 2014 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen