De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" Jag har lovat min syster att inte ta upp det med någon " sa Neji
4 feb, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
" Jaha.. fast hon är ju inte här nu, och jag skvallrar aldrig, sa Shamy.
Det började skymma ute. Tod satt inne på Matten, som var dagens tredje lektion.
4 feb, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
" okej jag och min syster räknas inte som några i vår familj mer " sa Neji·
4 feb, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
Shamy blev förvånad.
" Va? varför inte?, sa hon.
4 feb, 2014 20:03
|
|
Borttagen
|
" Ja mamma vill inte veta av några missfoster " sa Neji
4 feb, 2014 20:06
|
|
Borttagen
|
" Ni är verkligen inga missfoster!, sa Shamy
Tod gick ut från klassrummet och bort mot Matsalen, det var snart middag
4 feb, 2014 20:13
|
|
Borttagen
|
" ha min syster är inte det men jag är det " sa Neji·
4 feb, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
" Nej! det är du verkligen inte!, sa Shamy högt.
Automatiskt kramade hon om honom.
4 feb, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
Neji blev lite chockad över att shamy kramade någon som han·
4 feb, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
" Lyssna på mig! du är inte ett missfoster, sa shamy igen.
Tod kom in i matsalen. Han tog soppa och satte sig vid ett bord.
4 feb, 2014 20:40
|
Du får inte svara på den här tråden.