Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Jag vet. Gå. Till. Din. Syster. Nu."
27 jan, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag flinade retsamt. Jag tänkte då inte ge mig.
27 jan, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte upp honom igen och gick ut genom hålet i dörren och gick till Shantel.
"Vill du ha honom?"
27 jan, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
"Jag tror hellre han är med dig"
Svarade Shantel med ett leende.
Jag himlade med ögonen.
"Inte när hon slänger ut mig genom dörren"
Skämtade jag.
27 jan, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
"Det stämmer, ni ska prata."
28 jan, 2014 22:47
|
|
Borttagen
|
"Det har vi ju redan"
Sa jag.
"Men jaja du kan släppa mig nu."
29 jan, 2014 06:21
|
|
Borttagen
|
Jag släppte honom sårbart han rullade ur mina armar och gick genom hålet på dörren in i "mitt" rum.
29 jan, 2014 19:10
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid Shantel i trappen.
29 jan, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv och ställde mig vid fönstret igen.
29 jan, 2014 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag satt där en stund men försvann sen ut från huset. Så fort jag kommit utom synhåll från Shantel använde jag mig av min gåva. Jag blev osynlig. Jag gillade att hålla den hemlig.
29 jan, 2014 19:22
|
Du får inte svara på den här tråden.