Prs(Elinthemagicwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicwitch)
|
Borttagen
|
Lei hade somnat då Texas var borta, och vaknade då han kom tillbaka. Hon såg sömnigt på honom. "Mm...." grymtade hon.
23 jan, 2014 13:41
|
|
Borttagen
|
"Nu har vi mat så det räcker, sa han och pekade ner på alla godsaker som han hade snott.
Han tog upp en öl och började lustfyllt att sörpla i sig den.
23 jan, 2014 13:49
|
|
Borttagen
|
Lei blev med ens klarvaken. Hon tog för sig av maten och drack av ölen.
23 jan, 2014 13:55
|
|
Borttagen
|
" Gott?, frågade han och flinade mot henne.
Det märktes att hon var hungrig.
23 jan, 2014 13:57
|
|
Borttagen
|
Lei nickade och log. "Vart fick du detta ifrån?" undrade hon. Hon tog en bit limpa.
23 jan, 2014 13:59
|
|
Borttagen
|
" Delikatessaffären. jag har snott det, sa han tyst.
Han tuggade i sig av kycklingen.
23 jan, 2014 14:04
|
|
Borttagen
|
Lei nickade gillande. "Det låter bra!" Hon åt lite till och lutade sig sedan mot Texas med en suck. "Gud vad mätt jag blev!"
23 jan, 2014 14:06
|
|
Borttagen
|
" Haha jag med, men ändå har vi mycket kvar, skrattade han.
Han lutade sig bakåt och höll sig för magen.
23 jan, 2014 14:09
|
|
Borttagen
|
"Ja. Vad bra." Lei kröp upp i Texas famn och blundade. Hon tänkte på skeppet. Skulle de hinna klättra ombord? Hon hoppades det, hon ville så gärna veta vad som pågick däri.
23 jan, 2014 14:15
|
|
Borttagen
|
" vi vilar en timme, sen drar vi till det där skeppet, mumlade Texas.
Han höll om Lei där hon satt i hans famn.
23 jan, 2014 14:19
|
Du får inte svara på den här tråden.