PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag försökte ställa mig upp och blundade hårt.
Men jag kunde inte stå på den så jag åkte genast tillbaka till min plats på marken.
27 dec, 2013 10:22
|
|
Borttagen
|
"Okej.. Du får stödja dig på mig."
Jag la armen under hennes och reste mig sakta upp.
27 dec, 2013 10:53
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och ställde mig upp igen med stöd från honom. Det gjorde väldigt ont men jag antog att det kunde ha varit värre.
27 dec, 2013 11:10
|
|
Borttagen
|
Jag kände inte smärtan från handleden längre.
Jag kände ingenting, förutom hennes kropp mot min.
Jag tog ett litet steg.
27 dec, 2013 11:12
|
|
Borttagen
|
Jag tog ett steg fram och kände att det inte alls var så farligt.
27 dec, 2013 11:14
|
|
Borttagen
|
Jag log mot henne och började gå igen.
27 dec, 2013 11:16
|
|
Borttagen
|
Det kändes mer som att jag hade fått mer än tusen spikar.
Det gjorde så himla ont när jag stödde mig på mitt ben.
27 dec, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
"Stöd inte. Du kan hoppa på ditt friska ben, vi är snart framme." Mumlade jag när jag kände hur hon ryckte till.
"Det är inte bra att överbelasta."
27 dec, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
"Okej... tack..." mumlade jag och kände mig röd om kinderna. Jag började hoppa på det andra benet.
27 dec, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig plötsligt om och kramade henne hårt.
27 dec, 2013 17:59
|
Du får inte svara på den här tråden.