Väktarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Väktarna (Prs)
|
Borttagen
|
" haha " sa Johan han log och såg på Oliver
" Ser du på något ? frågade han
22 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
" Ja några filmer eller serier? " frågade Johan
22 nov, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
"Åhh, V för Vendetta är awsome, sen tycker jag nog om Big Bang teory"
22 nov, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
" Okej jag ser mest på filmer från Japan som anime och deras skräck filmer " sa Johan han tog fram The ring som exempel
22 nov, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
" Jadå ett tips se inte på den amerikanska versionen då dom inte gör den lika bra " sa Johan han log
22 nov, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
" Maten är klar " ropade Johans mamma från köket
" Vi kommer " sa Johan
22 nov, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:51
|
Du får inte svara på den här tråden.