HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gör söner fönsterrutan med en trollformel och stirrar ner på huvudstadens folk.
21 dec, 2013 11:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag lägger mig på sängen och längtar hem.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
Några kollar upp och blir helt galna, så jag lagar genast rutan.
21 dec, 2013 17:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kan inte sova, så jag går upp igen
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
Klockan i mitt rum tickar på, i flera minuter. Nästan flera timmar känns det som.
22 dec, 2013 10:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tar på mig en grön silkespyamas
jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 10:36 |
|
Borttagen
|
Det är snart mitt på dagen, med jag är jättetrött.
22 dec, 2013 10:39 |
|
Queen Boo
Elev |
(Oj jag trodde att det var kväll xD)
Jag letar i lådan efter något att skriva på jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
(Haha, det kanske var det också! Jag blir så lätt förvirrad av tider i rollspel! xD)
Men Armida tänker inte låta mig sova, hon bankar på dörren och ropar åt mig att komma ut. 22 dec, 2013 10:43 |
|
Queen Boo
Elev |
(Det är du inte ensam om xD)
Jag hittar ett block och en penna jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 11:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen