Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 ... 21 22 23 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gör söner fönsterrutan med en trollformel och stirrar ner på huvudstadens folk.

21 dec, 2013 11:33

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag lägger mig på sängen och längtar hem.

jag är jättecoolig älska mig plz

21 dec, 2013 12:21

Borttagen

Avatar


Några kollar upp och blir helt galna, så jag lagar genast rutan.

21 dec, 2013 17:45

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kan inte sova, så jag går upp igen

jag är jättecoolig älska mig plz

21 dec, 2013 18:05

Borttagen

Avatar


Klockan i mitt rum tickar på, i flera minuter. Nästan flera timmar känns det som.

22 dec, 2013 10:16

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tar på mig en grön silkespyamas

jag är jättecoolig älska mig plz

22 dec, 2013 10:36

Borttagen

Avatar


Det är snart mitt på dagen, med jag är jättetrött.

22 dec, 2013 10:39

Queen Boo
Elev

Avatar


(Oj jag trodde att det var kväll xD)

Jag letar i lådan efter något att skriva på

jag är jättecoolig älska mig plz

22 dec, 2013 10:41

Borttagen

Avatar


(Haha, det kanske var det också! Jag blir så lätt förvirrad av tider i rollspel! xD)

Men Armida tänker inte låta mig sova, hon bankar på dörren och ropar åt mig att komma ut.

22 dec, 2013 10:43

Queen Boo
Elev

Avatar


(Det är du inte ensam om xD)

Jag hittar ett block och en penna

jag är jättecoolig älska mig plz

22 dec, 2013 11:46

1 2 3 ... 21 22 23 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.