Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 21 22 23 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Ses! Vrålar jag över axeln och går upp mot sovsalen.

4 nov, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Jag springer genom de olika korridorerna. När jag ser ner på klockan förstår jag att jag precis kan hinna det, bara jag tar i vid sista spörten...
Jag glider in i salen och slår mig ner vid Tess precis när dörrarna stängs.
"Ja, Mr King kom i tid i dag", sen börjar lektionen på riktigt. Eric flinar mot mig och gör tummen upp.

Tess hjälper mig med sina anteckningar och förklarar de svåraste sakerna. Tillslut är lektionen slut och läxan känns inte allt för svår.
"Tur att du kom i tid, annars skulle vi fått en TRE fot lång läxa."
Cornelia log mot mig och började gå lite närmare.Då dök Dan upp från ingenstans och hoppade emellan.
"SLUUUT! Äntligen, det kändes som om dagen skulle fortsätta för EVIGT!!!", vi skrattar åt honom och fortsätter att gå mot Gryffindortornet.

4 nov, 2013 20:52

Borttagen

Avatar


Jag ligger och läser en bok ett tag sedan somnar jag. När jag vaknar sitter jag i split i sällskapsrummet, framför den öppna spisen...

4 nov, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


"Hej", Tess sätter sig bredvid mg och Maxwell vid ett utav de runda borden i sällskapsrummet.
"Vad gör ni?"
"Läxor"

4 nov, 2013 20:56

Borttagen

Avatar


- Oj då! Mumlar jag för mig själv och försöker komma upp.

4 nov, 2013 21:03

Borttagen

Avatar


"Åh! Kolla Pling!", Eric pekar och flera i sällskapsrummet skrattar.
Jag och Cornelia går fram och hjälper henne upp.

4 nov, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Jag ser tacksamt upp på Cornelia och Brian.
- Äsch då! Jag fattar inte hur jag gjorde det där. Vad jag minns somnade jag i sängen, men jag hade kanske fel? Flinar jag.

4 nov, 2013 21:42

Borttagen

Avatar


"Hoppas det, annars måste en tjej smugit in och flyttat dig hit", Cornelia ser på mig med en förvånad blick.
"Varför inte en kille?"
"Men vi killar kan inte komma in hos tjejerna...-", Cornelia fnissade.
"Ja, jag har försökt!"

4 nov, 2013 21:45

Borttagen

Avatar


Jag skrattar.
- Meb lilla Brian-Trollet! Vem ville du åt? Säger jag roat och ler med ögonen.

4 nov, 2013 21:48

Borttagen

Avatar


Jag rodnar.
"Det spelar ju ingen roll... Nej, nu lämnar jag er, mina damer. Jag måste fortsätta med min förbannade läxa."

4 nov, 2013 21:51

1 2 3 ... 21 22 23 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.