Skogens hemligheter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skogens hemligheter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Indra rycker på axlarna, något hon vant sig vid. "Det gör inget, det är enklare då man får lätta sitt hjärta." sa hon, det hade hennes mor sagt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2013 20:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade sakta, det var sant. Men han var man, och lord. Han fick inte visa sig sådär svag. "Kom, jag ska visa dig en sista sak och sedan ska du få vila".
12 okt, 2013 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra ställde sig upp, "Okej." log hon, hon var inte man han kanske var?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2013 21:29 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent ledde dem ut ur biblioteket och nerför några trappor. Tillslut öppnade han en dörr och en doft av hö och häst slog emot dem. Det var stallet.
12 okt, 2013 21:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Hästar." log Indra och kom in i stallet, det doftade underbart och hästarna var ståtliga djur även om hon inte varit nära någon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2013 21:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Ja, jag älskar hästar" log Vincent och klappade en kolsvart över mulen. "Så, nu tar jag tillbaka dig till ditt rum" förkunnade han och började gå itllbaka. Han ville att hon skulle vila och bli frisk.
12 okt, 2013 21:51 |
|
Vildvittra
Elev |
"De är fina djur." sa Indra bara och som med läsningen sa hon inget om att hon aldrig ridit förr.
"Det behöver du inte, är inte trött än." skrattar hon, men han borde vila med sin fot. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2013 21:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade instämmande. Han fortsatte gå mot rummen. "Kanske det, men du behöver vila med allt, jag ivll inte att du får tillbaka febern". Han stannade utanför hennes rum.
12 okt, 2013 22:01 |
|
Vildvittra
Elev |
"Okej, gå och vila du med, foten." sa hon med allvar och öppnade dörren. "God natt och tack för en underbar dag." log hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2013 22:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade. "Det ska jag, jag ska bara sitta och göra lite arbete". Han log sedan. "Nej jag borde tacka dig, så tack". Han vände sig om och gick vidare.
12 okt, 2013 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen