Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Niel log försiktigt och besvarade kyssen lika försiktigt. Han la en hand på Monas kind.
24 sep, 2013 21:01 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona stelnade först till, men hon slappnade av rätt så snabbt och lutade sig lätt mot honom. Det kändes konstigt att en man rörde henne, utan att hon ville gråta. "Tack" mumlade hon. "Att du försvarade mig förut...Du har gjort det mycket". Hon drog en hand över hans bröstkorg.
24 sep, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Niel ryste lite när Mona rörde hans bröstkorg men kunde absolut tänka sig att uppleva det igen. "Tacka mig inte, det var ju du som fick mig att vilja hjälpa dig." viskade han och lyfte upp hennes huvud så att han kunde se hennes ögon. Han kysste dem, nu med mer vilja och han kände sig riktigt lycklig. Han la försiktigt handen om Monas midja. "Du är den enda jag kan prata med..." mumlade han mot hennes mun.
24 sep, 2013 21:19 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona tittade upp och blundade då han kysste henne. Lyckokänslan steg bara. Hon smekte lätt hans kind och öppnade ögonen igen.Hon hade tårar i dem. "Och du...du är den enda som bryr sig om mig, som inte behandlar mig som en sak". Hon hade en grumlig röst av sorg, men mycket glädje.
24 sep, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Niel log sorgset mot Mona. "Jag är inte säker på innebörden då jag aldrig upplevt liknande förr men jag tror att jag är kär i dig." mumlade han och rodnade lätt. Han vände huvudet så att Monas hand kom på Niels mun och han kysste hennes svala handflata.
24 sep, 2013 21:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log genom tårarna. "Jag tror jag älskar dig...". Hon kände sig väldigt lycklig ändå. Men hon kom på ett problem. "Men....det här passar sig inte" viskade hon och reste sig från sängen. "Du är en adling och jag..jag är bara en särling".
24 sep, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Niel fick ett bekymrat veck i pannan. "När vi kommer på nästa fest så kanske vi kan köpa dig?" frågade han och grimaserade vid ordet köpa. "Jag gör vad som helst för att vara med dig!" mumlade han och gick fram till Mona.
24 sep, 2013 21:39 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona såg upp. Hon nickade sakta. "Om kungen släpper mig så lätt....Han brukar inte sälja särlingar så lätt". Hon kramade om honom mjukt. "Men..vi får ta det sen, nu föreslår jag att vi sover...". Hon gäspade lätt till.
24 sep, 2013 21:44 |
|
Borttagen
|
Niel nickade och drog Mona till sängen där han la sig bredvid henne och kramade henne. Han kysste henne igen.
24 sep, 2013 21:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log lite och besvarade kyssen medan hon drog täcket över dem. "Godnatt" mumlade hon och blundade. Strax sov hon lugnt och tyst.
24 sep, 2013 21:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen