Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nothing like us

Forum > Fanfiction > Nothing like us

1 2 3 ... 21 22 23 ... 32 33 34
Användare Inlägg
EricsFlicka
Elev

Avatar


Draco hade det underbart. Nu var han och Cho påväg hem till henne efter att ha varit 2 veckor hos han. Det Cho hade berättat så bodde hon i ett hus vid havet.
Hermione packade för att följa med George hem. George hade varit hos henne i 2 underbara veckor och nu var det dags för Mione att vara hos honom i två veckor.
Ginny var hemma i Kråkboet nu. Tillsammans med Blaise.
----------------------------------------------------------------------
HERMIONE:
Pappa stannade bilen , tittade på huset och log sedan mot oss i backspeglen.
" Sådärja. Då ses vi om 2 veckor gumman. Ha så kul." Jag nickade, pussade dom på kinden och hjälpte George att lyfta ur väskorna ur bagaget.
Åh Mollys välkomnande var fantastiskt som vanligt. Hon kramade oss båda, såg väldigt glad ut och pratade på utan att vänta på svar.
" Åh vad bruna ni är. Åh vad glad jag är att ha er hemma. Har ni haft det bra? vad har ni gjort?" George höll upp en hand.
" Snälla mamma lugna dig." Hon log och klappade sin son på kinden.
" Förlåt barn. Gå och packa upp. Hermione, jag antar att du sover i Georges rum så jag har fixat en dubbelsäng. Fred sover i ett av gästrummen." Jag log mot Fred.
" Förlåt." Han log tillbaka.
" Inga problem."
Vi gick upp för fyra trappor innan George öppnade dörren till ett av dom större sovrummen. Mittemot fönstret och dörren stod det nu en dubbelsäng. Ett skrivbord med två stolar, en stor gaderob. Jag log mot George.
" Vad fint din mamma har gjort det." Han tittade sig runt och nickade.

I en annan del av landet satt Draco numera i Chos trädgård med hennes föräldrar och åt middag.
Cho bodde i ett ganska stort hus precis brevid havet. Väldigt fint.
DRACO:
" Så Draco, vilket elevhem går du i då?" Jag log försiktigt.
" Slytherin" Hennes föräldrar nickade.
" Vad kul att se att ni umgås endå. Vi gick i Huffelpuff." Hennes pappa ( Anders) pekade på hennes mamma och sig själv.
Jag log.
" Vad kul. Och sen hamnade er dotter i Ravenclaw." De nickade glatt.
" En smart flicka, det är det hon är." Cho rodnade.
" Pappa sluta." Anders skrattade åt henne och vi fortsatt att äta. Hennes pappa hade till dagens ära grillat kött med potatisgrantäng. MUMS!!
Efter maten bestämde vi oss för att bada. Vattnet var iskalllt.
" Du Draco?" Jag blinkade vattnet ur ögonen och tittade på Cho.
" Vad är det gumman?" Hon bet sig i läppen.
" Saknar du Mione när du är med mig?" Jag tittade länge på henne, la armarna om henne och mumlade:
" Nej jag är ju med dig."

Mera?

8 okt, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


OMG, nytt kapitel ^.^

8 okt, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Mer nu omg säg att draco saknar henne sneeerlaaa

8 okt, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


Super!

8 okt, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


9 okt, 2013 07:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


NOOO SPAM! :'(

Så bra. ♥

Mooore, pllleeeasse? :c ♥

9 okt, 2013 09:29

Borttagen

Avatar


Mera, senast ikväll... snälla?! ♥♥♥

9 okt, 2013 12:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mera, senast ikväll... snälla?! ♥♥♥
Skrivet av Borttagen:
Mera, senast ikväll... snälla?! ♥♥♥[/quote ja

9 okt, 2013 14:52

Fred and George
Elev

Avatar


SNÄLLA MER NUUUU!!!! ♥♥♥♥♥ I LOVE THIS FF!!!

Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505

9 okt, 2013 14:54

Alma123!!
Elev

Avatar


jättebra!

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

9 okt, 2013 14:54

1 2 3 ... 21 22 23 ... 32 33 34

Forum > Fanfiction > Nothing like us

Du får inte svara på den här tråden.