Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy

1 2 3 ... 21 22 23 ... 105 106 107
Användare Inlägg
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Nej, inget , jag är bara trött, hur är det med dig?" frågar han snabbt och ser på henne.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

7 sep, 2013 18:44

Vildvittra
Elev

Avatar


"Bra, gissar jag." sa Andrea och lägger en arm om hans axlar, "Vi borde hänga mer, vet du det?" sa hon leende.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2013 18:49

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


Han skrattar till lite. "Visst , det kan vi göra." nickar han. "Så kan du springa till Black efteråt." tänker han bittert.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

7 sep, 2013 18:51

Vildvittra
Elev

Avatar


"Vad kan man göra för kul häromkring då?" frågar hon leende och inte e tanke har hon på Black.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2013 19:03

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Det beror på vad han tycker om, man kan ju gå till Hogsmeade , kollar på Quidditch , läsa , smyga ner till köket..det är alltid kul." skrattar Lian ärligt och njuter av att hon ler.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

7 sep, 2013 19:09

Vildvittra
Elev

Avatar


"Tja Hogsmeade får vi ju inte gå till och kan vi inte, Quidditch är kul, läsa med och ja smyga ner till köket låter högst intressant." flinar hon och ser på honom. "Vad tycker du om?" frågar hon.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2013 19:17

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Köket är alltid kul , vi kan sno lite kakor och sådant." skrattar Lian

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

7 sep, 2013 19:19

Vildvittra
Elev

Avatar


"Okej, så länge ingen märker oss." sa Andrea, hon tyckte det var kul och bryta mot regler brukade hon, men aldrig så någon märkte henne.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2013 19:26

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


"Det är okej , alla gör det." ler han och börjar gå mot köket och hälsar på några Hufflepuffare som är också på väg till köket.

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

7 sep, 2013 19:28

Vildvittra
Elev

Avatar


"Okej." log hon och nickar mot Hufflarna som mer eller mindre ser vaksamt på henne. Andrea suckar, "Hur dåligt ryckte har Slytherinnare egentligen?" frågar hon nästan frusterat.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2013 19:31

1 2 3 ... 21 22 23 ... 105 106 107

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.