(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Ida och jag pratade om Alex. "Visst är han söt?" kvittrade Ida. "Ja, men är han pojkvänsmaterial?"
Ida såg på mig med höjda ögonbryn. "Nja...alltså han är inte så erfaren, men han är definitivt något att ha."
Jag skrattade högt.
30 aug, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
Jag var i helt andra tankar.
Jag skulle till pappa nästa vecka.
Han var ofta vräsig då han överhuvudtaget pratade. Men det skulle bli skönt att slippa allt oljud hemma.
Tvillingarna sprang helatiden förbi mitt rum och skrek.
31 aug, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
Jag och Ida började prata om pojkvänner vi haft.
31 aug, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Alex knackade mig i ryggen. Jag ryckte till och såg på honom.
- Ska vi gå då ? Sade han och steg upp.
Vi började gå runt på stan och gjorde ingenting.
31 aug, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Ida gick hem efter ett tag.
31 aug, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
Alex sade att vi skulle till Lilli. Så vi gick dit
31 aug, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
31 aug, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
När vi steg in var det massor av gäster som skrek " Grattis på födelsedagen Kevin."
31 aug, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade och gick in i huset igen.
1 sep, 2013 08:03
|
|
Borttagen
|
Jag fick massor av presenter och så körde vi "jag har aldrig" leken. efter det dansade vi och spelade spel.
1 sep, 2013 17:37
|
Du får inte svara på den här tråden.