Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Häxan kommer försöka få kontroll över Mikael och örnarna sa Quinai vilket var det häxan försökte nu men Mikael kämpade emot
29 okt, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
så vad gör vi nu då MR BJÖRN?!!!! sa Isak
29 okt, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
" Men sluta kalla mig det ledarna får försöka hålla ihop sina grupper och se till att inga fler försvinner sa Quinai
29 okt, 2013 22:51
|
|
Borttagen
|
lätare sagt än gjort sa Isak
29 okt, 2013 22:52
|
|
Borttagen
|
" Men tyvär bestämmer jag det nu Mr Falk sa Quinai
29 okt, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
...okej Mr björn sa Isak & sprang ut
29 okt, 2013 22:55
|
|
Borttagen
|
Quinai såg iritterat efter honom han skickade en av sina bjönar för att spionera på häxan och se om det fanns något sätt att rädda Mikael.
" Vad är det med örnarna nu då? frågade Lukas sig själv
29 okt, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
Isak gick ut & fick syn på Lukas
Isak gav Lukas en kall blick
30 okt, 2013 07:12
|
|
Borttagen
|
Lukas bakade då han nu var livrädd för Isak
30 okt, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
Isak gick vidare & kände sig glad att han nu skrämmer livet ur någon
30 okt, 2013 11:07
|
Du får inte svara på den här tråden.