{PRS} ErisedStone & TildeW 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hämtade hundvalpen och la den i en låda. Jag gjorde hål i lådan med en kniv.
Amanda bodde på en herrgård med dubbelt så stor gård som hus. 7 aug, 2013 13:00 |
|
TildeW
Elev |
7 aug, 2013 13:03 |
|
Borttagen
|
Jag knackade på.
Amanda öppnade. "Du kom försent" sa hon besviket. "Förlåt! Jag ..." sa jag. "Har umgåtts med min pojkvän" ljög jag. "Å! Du måste berätta ALLT!" sa hon och drog in mig. "Oj, jag tror du börjar bli förkyld!" sa hon när hon rörde min hud. "Ja, det är nog bäst jag går då!" sa jag snabbt. "Och här är din present, grattis!" sa jag och lämnade henne. 7 aug, 2013 13:07 |
|
TildeW
Elev |
7 aug, 2013 13:11 |
|
Borttagen
|
Jag undrade vad Amanda egentligen tyckte om mig?
Hon tyckte säkert att jag var ett freak som använde röda linser. Men jag brydde mig inte. Jag började gå mot skogen. 7 aug, 2013 13:13 |
|
TildeW
Elev |
Jag gick hem och byte om till kläderna jag hade när jag klipp dök.
Jag sprang igenom skogen mot den nya klippan.
7 aug, 2013 13:16 |
|
Borttagen
|
Jag ringde Jade när hon inte varit tio minuter försenad.
7 aug, 2013 13:17 |
|
TildeW
Elev |
7 aug, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
"Vart är du?"
7 aug, 2013 13:20 |
|
TildeW
Elev |
7 aug, 2013 13:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen