Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fred, George eller Draco
28 jul, 2012 11:43 |
|
Ron lovegod
Elev |
många som är stolta medlemar i .......
28 jul, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Draco
29 jul, 2012 23:57 |
|
Cailine
Elev |
Skulle göra allt för att få spela Draco, även om jag är tjej. Och om inte Draco så Lucius eller Fred och George (alltså, ja. För att de manliga karaktärerna är fantastiskt tuffa).
Om jag var tvungen att välja en kvinnlig skulle det bli Mrs. Weasley eller McGonagall. ![]() ![]()
30 jul, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Hermione
30 jul, 2012 09:48 |
|
Magda
Elev |
30 jul, 2012 12:45 |
|
PureSlytherin
Elev |
30 jul, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Hermione !
30 jul, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Hermione
30 jul, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Hermione är nog den lättaste för mig att spela, eftersom jag kan relatera med henne. Dock hade det varit ruskigt kul att spela Luna.
30 jul, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen