Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26
Användare Inlägg
Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!!

Kommer nog mer när jag har loggat in på datorn, är inne på ipaden, svårt átt skriva då!

Ja. Det vet jag... Fast kag skriver min ff (som du läser) på iPaden.... Fast det går ganska bra...

Ibland skriver jag på ipaden, men de längsta kapitlena är väll de jag skriver på datorn!

13 mar, 2013 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!!

Kommer nog mer när jag har loggat in på datorn, är inne på ipaden, svårt átt skriva då!

Ja. Det vet jag... Fast kag skriver min ff (som du läser) på iPaden.... Fast det går ganska bra...

Ibland skriver jag på ipaden, men de längsta kapitlena är väll de jag skriver på datorn!

Jag har ff:en på iPadens anteckningar så jag skriver bara på den.... (Ff:en alltså) Men det är bra, för jag har alltid med mig min iPad.

13 mar, 2013 15:53

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!!

Kommer nog mer när jag har loggat in på datorn, är inne på ipaden, svårt átt skriva då!

Ja. Det vet jag... Fast kag skriver min ff (som du läser) på iPaden.... Fast det går ganska bra...

Ibland skriver jag på ipaden, men de längsta kapitlena är väll de jag skriver på datorn!

Jag har ff:en på iPadens anteckningar så jag skriver bara på den.... (Ff:en alltså) Men det är bra, för jag har alltid med mig min iPad.


Ok

13 mar, 2013 15:59

Borttagen

Avatar


MEEER!!

13 mar, 2013 16:46

Hedwig96
Elev

Avatar


jättesuper!!

13 mar, 2013 16:52

lily, luna
Elev

Avatar


SÅHIMLAAWSOME!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

13 mar, 2013 19:06

Lillan Potter
Elev

Avatar


Kapitel 11: Problem, Problem, Problem.... HJÄLP!


Nadja tittade ner i boken.
Amuletten låg i ett rum.
På våning 39!?
39? Den våningen fanns ju inte!
"Jaja, jag får väll ta och vänta. den måste ljuga." Sa Nadja.
"Öppna dagboken" sa den magiska rösten igen.
Nadja lydde rösten och slog upp sid. 156.

Hej Nadja! Boken ljuger inte, utan det är bara att den skojar.
Det är den 4 våningen och till höger sedan är det en målning på ett päron som du måste kittla.
Lycka till!
// Klowendores Grundare...


Nadja sprang ut, ner till den fjärde våningen och svängde år höger.
Hon såg strax en målning på päronet och gjorde som dagboken sade, kittlade päronet.
Päronet började skratta och visade sedan ett döljt rum.
Nadja sprang fram mellan bänkarna och stannade.
Framför henne såg hon ett glas skåp, med amuletten i.
Men plötsligt tornade ett par fötter fram framför Nadja.
"Vänta... Vänta, SALAZAR SLYTHERIN!?" sa Nadja.
"Ja, det är jag." svarade Salazar Slytherin lugnt.
"OCH DU TAR INTE AMULETTEN!" skrek Salazar Slytherin.
"Du har ingen aning vad som händer där uppe, dina vänner är snart döda, för dementorerna(ONDA!) och andra onda vidunder angriper dem" lade han till.
"N-ej, Ne-j, DET K-AN IIIN-TE VAA-RRA SAN-T!" Stammade Nadja.
"Jojo, Det är det" Svarade Salazar.



KORT JAG VET, MEN BÄTRE ÄN INGET!

14 mar, 2013 16:06

Borttagen

Avatar


ÅÅÅÅÅÅÅ! Jag längtar till fortsättningen!

14 mar, 2013 16:08

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ÅÅÅÅÅÅÅ! Jag längtar till fortsättningen!

Kommer nog mer sedan!

14 mar, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
ÅÅÅÅÅÅÅ! Jag längtar till fortsättningen!

Kommer nog mer sedan!

JIPPIE!!!

14 mar, 2013 16:09

1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.