PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Jag tittar mot himlen. Varför är det så mörkt =
10 feb, 2013 13:04 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag tittar också. Det är verkligen mycket mörkare än det borde vara.
"Det känns inte som om det kommer rgna snart i alla fall." I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 13:08 |
|
Lolly0101
Elev |
Ja ... sa jag och stannade upp ett ögonblick
10 feb, 2013 13:16 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Låt oss fortsätta, det här känns inte bra, och jag vill inte bli angripen av fler träd."
Jag flinar mot henne. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 13:17 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja. Dom är ganska farliga här" sa jag och skrattade lite lätt åt det. Det lät så roligt. Bli angripna av träd
10 feb, 2013 13:29 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skrattar också. Sedan ångrar jag mig. Det gjore ont. För att lindra smärtan sjunker jag ihop i sadeln och tänker inte på Ennis varning om att jag skulle sitta rakt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 13:36 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag ser hur han sjunker ihop i sadeln. För sent ! Nej ! Vad gör hästen ? Lägger sig ner på marken ? Jaa eller något åt det hållet
10 feb, 2013 13:42 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skriker till och kastar mig av hästen.
"Vad håller det dumma djuret på med egentligen?!" I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 13:45 |
|
Lolly0101
Elev |
"Res dig upp!" skriker jag medans jag hittar tygeln på henne
10 feb, 2013 13:45 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag lyckas resa mig upp och snubbla bort från det idiotiska riddjuret.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 13:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen