Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
((Ok. Då fortsätter vi i första.))
Jag låg där på sängen ï sjukhus flygeln. Jag märkte att jag kunde nu röra händer och armar. Men kropp och ben kunde inte röra sig. Jag kollade genom fönstret och det var ganska sent. Men jag ville inte sova på Sjukhus flygeln så när jag skulle kunna röra mig igen skulle jag gå till Ravenclaws sovsal. Four score and seven years ago... 2 feb, 2013 15:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag började gå. jag tänkte att jag kanske skulle kolla om Lu kunde röra sig än
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 16:02 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:16 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jag ska kolla om Lu fortfarande lever... skämtade jag
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 16:18 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:18 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jag hoppas det, annars får säkert jag skulden.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 16:20 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:23 |
|
Fantasia
Elev |
Jag gick mot sjukhusflygeln eftersom att jag hade en dunkande huvudvärk så behövde jag fråga om nånting mot den.
När jag kom in i sjukhusflygeln upptäckte jag den där ravenclaweleven vara där, vad var det han hette, Lu... Lucas! Juste. Jag gick fram till honom och frågade lite snabbt: "Vad hände?" 2 feb, 2013 17:03 |
|
Shapiro
Elev |
Jag låg på sängen och såg han Hufflepufflaren komma fram till mig. Jag skrokade lite rädd i tonen.
''Hon som du pratade med, Gryffindorskan, kastade Petrificus totallus på mig, heh.'' Four score and seven years ago... 2 feb, 2013 17:19 |
|
Fantasia
Elev |
"Oj, mår du bättre? Förresten, vet du var man kan få tag på något mot huvudvärk?" Jag log och blinkade med ögonen i smärta pågrund av huvudvärken.
2 feb, 2013 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen