Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jaaaaa ska bara tända en massa lampor i mitt rum så att de syns xDSkrivet av Borttagen: Jag ska ta en bild på mina nagellack sedan så ska ni bestämma vilken färg jag ska ta ok? Gör så! 28 dec, 2012 22:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaaaa ska bara tända en massa lampor i mitt rum så att de syns xD Skrivet av Borttagen: Jag ska ta en bild på mina nagellack sedan så ska ni bestämma vilken färg jag ska ta ok? Gör så! Haha xD Hej 28 dec, 2012 22:02 |
|
MissLollo
Elev |
28 dec, 2012 22:04 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Indeed it is! Vad är det för fel på dig? :c (det här känns på något taskigt...) Men ja. Varför mår du inte bra? Jag vet inte o.O Det kan ha något att göra med mitt matintag idag, men ändå... så här dåligt borde man väl inte må?? Awh Hoppas det går över! Ja verkligen... ska aldrig mer äta en hel qpmeny, fyra ostfyllda lövbiffar och två portioner med fläskfilé med kantarellsås och potatisklyftor.... ![]() =) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:05 |
|
Cruciio
Elev |
Har släkten hemma, snap chatar med min bästa vän, chattar med er, ska kolla pll snart och mår allmänt bra. Jag gör många roliga saker ![]()
28 dec, 2012 22:05 |
|
Nendra
Elev |
Awh Hoppas det går över! Ja verkligen... ska aldrig mer äta en hel qpmeny, fyra ostfyllda lövbiffar och två portioner med fläskfilé med kantarellsås och potatisklyftor.... Låter gott! There once was a boy named Harry... 28 dec, 2012 22:06 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:08 |
|
OliverPhelps
Elev |
28 dec, 2012 22:08 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Cruciio: Åh pll♥ Vilken säsong/avsnitt? Har också lite släkt hemma (min mormor) som pratar med min syster...Har släkten hemma, snap chatar med min bästa vän, chattar med er, ska kolla pll snart och mår allmänt bra. Jag gör många roliga saker Själv skriver jag lite men det går sådär haha x)
28 dec, 2012 22:08 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av MissLollo: 'Skrivet av Cruciio: Åh pll♥ Vilken säsong/avsnitt? Har också lite släkt hemma (min mormor) som pratar med min syster...Har släkten hemma, snap chatar med min bästa vän, chattar med er, ska kolla pll snart och mår allmänt bra. Jag gör många roliga saker Själv skriver jag lite men det går sådär haha x) Jag har min farmor här =) =) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen