Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av BurningInTheSkies: Skrivet av parkinson123: Draco år 1-2! Sedan blir han snyggare och snyggare istället för söt :$ Håller med Men annars, så Neville i början♥ so sweet♥ Fast han kommer efter Draco. Håller med er, och det är sant. Han är ju skit söt mellan första och andra filmen. Sen blir han överdrivet snygg, får problem att titta på han :'
Tom Felton, really beautiful.
11 okt, 2011 15:16 |
|
ginny_ginny
Elev |
Lee och Harry är mkt söta i de första filmerna, men i de senare filmerna så är ju Draco sååå snygg!! Men sen så är ju Dobby gullig också♥
11 okt, 2011 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 20:10
|
|
Salazar1
Elev |
Tycker att Tom Dolder i tvåan är så 7kt söt x))
Slytherin Pride 11 okt, 2011 20:10 |
|
Dini99
Elev |
OFC är Cedric och Draco dom SNYGGASTE I SNYGGIASTE SNYGGASTE SNYGG(okej jag slutar..)I VÄRLDEN!!!♥
Men nu snackar vi om sötisarna♥ Kanske Harry i dom första 2/3 filmerna..och Cedric i 4:de filmen,,, och Draco i 4-7 filmerna Sen blir harry bara mindre söt och mindre söt och ful...hehe "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 okt, 2011 20:21 |
|
Salle
Elev |
11 okt, 2011 20:22 |
|
Jackie
Elev |
Neville!!
11 okt, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Neville i 6-7 och cedric 3-4 och Harry o Ron 1-3
11 okt, 2011 20:40 |
|
Miss_Hj
Elev |
RON I ETTAN OCH TVÅAN!!!!!!!!
11 okt, 2011 20:43 |
|
Toonks
Elev |
sötast är nog Fred och George!
12 okt, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Min förra pojkvän Cedric Diggory annars är det Draco Malfoy
12 okt, 2011 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen