JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kommer ANDRA dan endast, båda tillfällena 8D Kommer troligtvis ha Ravenclawhalsduk, tigermössa (like dis one -> haters gonna hate), och typ, svart jacka troligtvis x) även ganska troligt att jag kommer ha converse. O jag ska gå på andra dan så jag kan träffa dig! 10 aug, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Jag kommer ANDRA dan endast, båda tillfällena 8D Kommer troligtvis ha Ravenclawhalsduk, tigermössa (like dis one -> haters gonna hate), och typ, svart jacka troligtvis x) även ganska troligt att jag kommer ha converse. O jag ska gå på andra dan så jag kan träffa dig! YAAAAY PARTEH HARD 10 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: OH jag kan träffa båda er! Skrivet av Borttagen: Jag kommer ANDRA dan endast, båda tillfällena 8D Kommer troligtvis ha Ravenclawhalsduk, tigermössa (like dis one -> haters gonna hate), och typ, svart jacka troligtvis x) även ganska troligt att jag kommer ha converse. O jag ska gå på andra dan så jag kan träffa dig! 10 aug, 2012 21:12 |
|
JosefinFini
Elev |
11 aug, 2012 10:46 |
|
scarhead
Lärare |
Jag kommer båda dagarna, tror jag, alla pass, men sista passet på andra dagen måste jag gå tidigare eftersom jag ska ta ett tåg klockan sex. :c
11 aug, 2012 10:55 |
|
lumos1
Elev |
11 aug, 2012 12:54 |
|
M00NSTER
Elev |
11 aug, 2012 12:57 |
|
lumos1
Elev |
11 aug, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 13:02 |
|
scarhead
Lärare |
11 aug, 2012 13:03 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen