Lily~James - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
BRRRRRAAAAWWWWWWWWWWSSSSSSSSSOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
13 aug, 2012 11:22 |
|
Hermia
Elev |
Awesome
Snyft, snyft, Dorea dog, snyft, snyft *gråter fast jag läst att hon dog 1977* Stackars James Once a MADling, always a MADling 13 aug, 2012 11:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-13 kl. 11:28
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Nej, stackars Jamie! D:
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 aug, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Stackars tagghorn!
Awesome kapitel! 13 aug, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Alltså: WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!
Stackars Jamie!! Men helt fantastiskt awesome! ♥ 13 aug, 2012 11:41 |
|
Ginny!!!!
Elev |
13 aug, 2012 11:50 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
13 aug, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Tackar, tackar
Jag slutade med citat i början för det kändes som om alla var dialoger mellan Harry och Lupin.. :o jag hade bara tillgång till ettan och sexan... Nu har jag tillgång till alla utom tvåan så ni ska få lite citat Men först ska jag skriva kapitlet. Om jag skickar för många måste jag jobba ifatt. ehehehehe... 13 aug, 2012 20:42 |
|
Confringo
Elev |
Åh vad bra!
Men stackars James.. "/
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
13 aug, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Okej, det bara slog mig nu att Sirius måste vara född ganska sent på året. James och Remus är födda 1960, men Sirius är född 1959... och man börjar ju på Hogwarts när man är elva år, inte året man fyller elva... Haha va osis om man fyller år typ andra september xD
Jag kan säga att nästa kapitel heter ''Sorg''. Kapitlet efter det ''Ilska''. Jag kan också säga att ni som gillar Remus blir glada för han är med ganska mycket 14 aug, 2012 09:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen