OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Jag ska absolut se avslutningen!
12 aug, 2012 21:56 |
|
Goizan
Elev |
Ja den var fin. Fast på ett helt annat sätt än i Peking. Då var allt mer storslaget. Men nu var det mer jordnära och storslaget så klart. Men blev lite besviken av elden...
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
12 aug, 2012 21:59 |
|
Prue
Elev |
Är spänd på att se alla artister som ska uppträda
12 aug, 2012 22:01 |
|
Goizan
Elev |
12 aug, 2012 22:02 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
12 aug, 2012 22:03 |
|
Goizan
Elev |
12 aug, 2012 22:04 |
|
Prue
Elev |
Nämen! Timothy Spall! (aka Peter Pettigrew
12 aug, 2012 22:05 |
|
Frivolt
Elev |
Jaa, visst vare Timothy?
btw, har läst att Spice Girls skulle va me... 12 aug, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det de håller på med nu egentligen? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 aug, 2012 22:07 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jaa, visst vare Timothy? btw, har läst att Spice Girls skulle va me... Ja, dom har setts repetera! Muse ska tydligen också vara med 12 aug, 2012 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen