Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
24 jun, 2012 21:57 |
|
Majis
Elev |
3. Honungsöl! Det är alkoholsfritt och låter godare än pumpajuice, så det blir Houngsöl
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
1 eller 3
25 jun, 2012 10:52 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Honungsöl i såfall
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 25 jun, 2012 10:54 |
|
me.
Elev |
3 låter iallafall godast
25 jun, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
1 eller 4
25 jun, 2012 11:28 |
|
Patronuslight
Elev |
1. Nej, jag ska alldrig drick det om det finns alkohol. Det låter som det finns det iallafall.
2. Pumpajuice låter okej, men nej. 3. Ja! Fast finns det alkohol i det? 4. Om jag vill begå självmord. Fast man nej jag har nog ingen säskil själ att be gå självmord. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 25 jun, 2012 12:51 |
|
Majis
Elev |
Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 12:54 |
|
Patronuslight
Elev |
Skrivet av Majis: Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom Ja... Du har nog rätt. Fast varför heter det Houngsöl? EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 25 jun, 2012 12:55 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Patronuslight: Skrivet av Majis: Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom Ja... Du har nog rätt. Fast varför heter det Houngsöl? Jag vet inte... Men det finns ju alkoholfri öl, det kanske är det? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen