Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 21 22 23 ... 128 129 130
Användare Inlägg
95mas
Elev

Avatar


Jag tar 4
Spoiler:
Tryck här för att visa!Skojade bara, jag tar 3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

24 jun, 2012 21:57

Majis
Elev

Avatar


3. Honungsöl! Det är alkoholsfritt och låter godare än pumpajuice, så det blir Houngsöl

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


1 eller 3

25 jun, 2012 10:52

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Honungsöl i såfall c:

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

25 jun, 2012 10:54

me.
Elev

Avatar


3 låter iallafall godast

25 jun, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


1 eller 4

25 jun, 2012 11:28

Patronuslight
Elev

Avatar


1. Nej, jag ska alldrig drick det om det finns alkohol. Det låter som det finns det iallafall.
2. Pumpajuice låter okej, men nej.
3. Ja! Fast finns det alkohol i det?
4. Om jag vill begå självmord. Fast man nej jag har nog ingen säskil själ att be gå självmord.

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

25 jun, 2012 12:51

Majis
Elev

Avatar


Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom Eller jag har i alla fall alltid trott att det inte innehåller alkohol...

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 12:54

Patronuslight
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom Eller jag har i alla fall alltid trott att det inte innehåller alkohol...

Ja... Du har nog rätt. Fast varför heter det Houngsöl?

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

25 jun, 2012 12:55

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Patronuslight:
Skrivet av Majis:
Patronuslight, honungsöl har väl ingen alkohol? För Harry och dom får ju beställa det när de är 13 år liksom Eller jag har i alla fall alltid trott att det inte innehåller alkohol...

Ja... Du har nog rätt. Fast varför heter det Houngsöl?

Jag vet inte... Men det finns ju alkoholfri öl, det kanske är det?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 jun, 2012 12:57

1 2 3 ... 21 22 23 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.