The Flower Games [SV]
Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å nej jag glömde ju skriva om vilka som dog denna dag (alltså sådär grejsemojs på himlen).
Men jag får ta det i nästa kapitel då Jag har en fråga till dem som fortfarande "lever". Skulle ni tycka att det var kul att jag skrev lite om segrarturnén också? 4 jul, 2012 13:27 |
|
PotterHunger
Elev |
^Ja, desto mer du skriver, desto bättre!
Läs min profil för info... 4 jul, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Ja kanske ___________________________ Ännda gånger vi backar är då vi tar sats 4 jul, 2012 14:53 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja kanske Tack så mycket hörru! Läs min profil för info... 4 jul, 2012 15:18 |
|
Soda
Elev |
Awesome!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
4 jul, 2012 15:24 |
|
HannaPanna
Elev |
4 jul, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
AMFAGSFG Vad brah
4 jul, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Varsågod ___________________________ Ännda gånger vi backar är då vi tar sats 4 jul, 2012 18:38 |
|
saganda
Elev |
Oh, jättebra, i princip felfritt också! Men jag vet hur lätt slarvfel slinker in när man skriver, så fantastiskt som vanligt!
Stackars Lisen! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 4 jul, 2012 20:13 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Superbra
4 jul, 2012 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen