Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Flower Games [SV]

Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]

1 2 3 ... 21 22 23 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Å nej jag glömde ju skriva om vilka som dog denna dag (alltså sådär grejsemojs på himlen).
Men jag får ta det i nästa kapitel då

Jag har en fråga till dem som fortfarande "lever".
Skulle ni tycka att det var kul att jag skrev lite om segrarturnén också?

4 jul, 2012 13:27

PotterHunger
Elev

Avatar


^Ja, desto mer du skriver, desto bättre!

Läs min profil för info...

4 jul, 2012 14:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Tack så jättemycket för chokladmjölken!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Det är du Lavender3088 va?



Ja kanske
___________________________
Ännda gånger vi backar är då vi tar sats

4 jul, 2012 14:53

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
Tack så jättemycket för chokladmjölken!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Det är du Lavender3088 va?



Ja kanske

Tack så mycket hörru!

Läs min profil för info...

4 jul, 2012 15:18

Soda
Elev

Avatar


Awesome!!! Och näe jag suger på armborst men pilbåge är en annan sak Ge mig en så kan jag visa vad jag går för

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fatrdiu.png http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1

4 jul, 2012 15:24

HannaPanna
Elev

Avatar


Jävlar vad bra! ♥
(ursäkta svärordet...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

4 jul, 2012 16:24

Borttagen

Avatar


AMFAGSFG Vad brah

4 jul, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
Tack så jättemycket för chokladmjölken!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Det är du Lavender3088 va?



Ja kanske

Tack så mycket hörru!


Varsågod
___________________________
Ännda gånger vi backar är då vi tar sats

4 jul, 2012 18:38

saganda
Elev

Avatar


Oh, jättebra, i princip felfritt också! Men jag vet hur lätt slarvfel slinker in när man skriver, så fantastiskt som vanligt!
Stackars Lisen!

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

4 jul, 2012 20:13

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Superbra Du skribet lågnt och utförligt - det gillas stort! Och ja, det skulle vara kul att få läsa om segrarturnen

4 jul, 2012 23:39

1 2 3 ... 21 22 23 ... 29 30 31

Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]

Du får inte svara på den här tråden.