Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 21 22 23 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Optic
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

NEJ VÄNTA GÖR DU??? 8DDDDD
Yeeeah. ♥


JAG TROR DET?
KOMMER DU??? 8DDDD

ANNARS SKULLE JAG INTE BEVAKA DENNA TRÅD 8DDDD


HAHAH
NIIIICE

2 jun, 2012 20:07

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA

wolfstar deserved better.

2 jun, 2012 20:08

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA


I
KNOW!!!
MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o

2 jun, 2012 20:10

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA


I
KNOW!!!
MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o

INTE DEN HÄR </3

Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre Nejmen, Panetoz sög och Erik Hassle pratade jäätteuttråkat.

2 jun, 2012 20:11

Optic
Elev

Avatar


Ginny00: MEN VILKEN DÅ, VAD HETER DEN?? :O

2 jun, 2012 20:16

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
Ginny00: MEN VILKEN DÅ, VAD HETER DEN?? :O

Han skulle typ komma till RIXFM i någon annan stad har jag för mig! Men jag vet inte vilkäääähn.

2 jun, 2012 20:17

Optic
Elev

Avatar


^OKÄJ

Miyuki: Skriv gärna upp mig (med ett kanske)
Mina föräldrar sa att vi ska till våra kusiner då, men de bor ca. 1h från Uppsala så jag kan förmodligen ändå! Klad chey

2 jun, 2012 20:44

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Optic:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA


I
KNOW!!!
MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o

INTE DEN HÄR </3

Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre Nejmen, Panetoz sög och Erik Hassle pratade jäätteuttråkat.
OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.o

När är sista dagen man kan säga att man kommer?
För jag vet fortfarande inte om jag får åka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

2 jun, 2012 22:04

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Optic:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA


I
KNOW!!!
MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o

INTE DEN HÄR </3

Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre Nejmen, Panetoz sög och Erik Hassle pratade jäätteuttråkat.
OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.o

När är sista dagen man kan säga att man kommer?
För jag vet fortfarande inte om jag får åka

Hahahaha för att vara elak HON VAR JÄTTESNÄLL OCH SJÖNG WHY START A FIRE OCH LADY STAR

3 jun, 2012 10:51

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Optic:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Optic:
JAG KOMMER!

ME
FUCKING
GUSTA


I
KNOW!!!
MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o

INTE DEN HÄR </3

Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre Nejmen, Panetoz sög och Erik Hassle pratade jäätteuttråkat.
OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.o

När är sista dagen man kan säga att man kommer?
För jag vet fortfarande inte om jag får åka

Hahahaha för att vara elak HON VAR JÄTTESNÄLL OCH SJÖNG WHY START A FIRE OCH LADY STAR
alkjfgsdaldf Lady Stardust LIVE!! *crying*
Omg, jag kmr ihåf när jag sjöng den när mina kusiners band uppträdde. Och när jag, min bror och mina kusiner gjorde en konsert (på vårt sommarställe med bara vår släkt, men ändå) med bara Lisa-låtar och öahfjksdöhfkjsalghjsadlkfs. I WANT TO SEE HER TOO ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

3 jun, 2012 12:53

1 2 3 ... 21 22 23 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.