Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Ginny00: ANNARS SKULLE JAG INTE BEVAKA DENNA TRÅD 8DDDD HAHAH NIIIICE 2 jun, 2012 20:07 |
|
MonsterCookie
Elev |
2 jun, 2012 20:08 |
|
Optic
Elev |
I KNOW!!! MEN VILKEN FESTIVAL/GREJ/WHATEVER SKULLE OLLY MURS KOMMA TILL??? o.o 2 jun, 2012 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
INTE DEN HÄR </3 Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre 2 jun, 2012 20:11 |
|
Optic
Elev |
Ginny00: MEN VILKEN DÅ, VAD HETER DEN?? :O
2 jun, 2012 20:16 |
|
Ginny00
Elev |
Han skulle typ komma till RIXFM i någon annan stad har jag för mig! Men jag vet inte vilkäääähn. 2 jun, 2012 20:17 |
|
Optic
Elev |
^OKÄJ
Miyuki: Skriv gärna upp mig (med ett kanske) Mina föräldrar sa att vi ska till våra kusiner då, men de bor ca. 1h från Uppsala så jag kan förmodligen ändå! Klad chey 2 jun, 2012 20:44 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.oINTE DEN HÄR </3 Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre När är sista dagen man kan säga att man kommer? För jag vet fortfarande inte om jag får åka
2 jun, 2012 22:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.oINTE DEN HÄR </3 Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre När är sista dagen man kan säga att man kommer? För jag vet fortfarande inte om jag får åka Hahahaha för att vara elak 3 jun, 2012 10:51 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: alkjfgsdaldf Lady Stardust LIVE!! *crying* Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: OMG! JOHANNA VARFÖR SA DU INTE ATT DU HAR SETT LISA? O.oINTE DEN HÄR </3 Jag var på RIXFM i Falun igår! Ska bara informera om att vi hade Molly och Lisa Miskovsky också för vi är mycket bättre När är sista dagen man kan säga att man kommer? För jag vet fortfarande inte om jag får åka Hahahaha för att vara elak Omg, jag kmr ihåf när jag sjöng den när mina kusiners band uppträdde. Och när jag, min bror och mina kusiner gjorde en konsert (på vårt sommarställe med bara vår släkt, men ändå) med bara Lisa-låtar och öahfjksdöhfkjsalghjsadlkfs. I WANT TO SEE HER TOO ♥
3 jun, 2012 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen