Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Molly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Heej!! Jag undrar om ni tycker om Hermione, själv tycker jag om henne, men hon kan typ vara lite jobbig ibland... Men UTAN henne skulle Hp inte vara något, men hon är inte heller min favorit karaktär... Men jag kunde inte tänka mig någon annan än Emma Watson som spelade henne i filmerna !! ♥ SÅ VAD TYCKER NI?? aa håler med dig Dans är livet!!! <3 16 jul, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag såg i en intervju att Rowling tyckte att hon såg för bra ut för att spela Hermione det var därför de försökte fula till henne med fula mönstrade tröjor, även om det inte lyckades så bra
17 jul, 2012 14:21 |
|
Lollo Potter
Elev |
I LOVE Hermione!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Hihi!
![]() Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!! 19 jul, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
hon är cool
19 jul, 2012 21:25 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av Lollo Potter: I LOVE Hermione!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Hihi! Me too! //Ariel 20 jul, 2012 09:12 |
|
Magda
Elev |
20 jul, 2012 11:16 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
jag älskar Hermione!!! Harry Potter är ingenting utan Hermione!!!♥♥♥♥
Hon är ju den bästa karaktären i hela serien!
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
20 jul, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Hon är en av mina favoritkaraktärer
20 jul, 2012 13:56 |
|
lusianna
Elev |
ja jag gillar Hermione
Lusianna 20 jul, 2012 14:15 |
|
Safrina
Elev |
Jag gillar henne som karaktär. Men tyvärr har jag en obehaglig känsla av att jag skulle avsky henne om jag hade träffat henne på riktigt
20 jul, 2012 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen